Naukowe podejście do Treningu EMS

TRENING EMS – naukowe podejście do tematu

 

Trening emS

Trening EMS – przygotowanie

Jak długo trwa Trening EMS? Z jakich elementów się składa? Jakie mięśnie pobudza?
Jakich efektów można się po nim spodziewać? Jaka jest jego skuteczność dla działań z zakresu – jak dbać o sylwetkę?

Widzieliście, że na jego temat prowadzone były badania naukowe? Tak!
Przeprowadzono je w 2016 roku na Uniwersytecie Granady. Ich wyniki pokazały, że może on być aż o 30% skuteczniejszy niż konwencjonalny aerobowy trening. W szczególności ma to znaczenie dla spalania naszych kalorii.

Czym to jest spowodowane? Otóż kluczem jest tu tzw. stężenie molowe kwasu mlekowego. Oznacza to, że po zrealizowaniu zwykłego treningu aerobowego jego stężenie osiąga 2mmol/l, natomiast po treningu EMS dochodzi ono aż 15,6 mmol/l!!! W dodatku jest on przeważnie krótszy niż standardowy trening, a tym samym bardziej efektywny.

Jakie są tego konsekwencje? Przeczytajcie w artykule przygotowanym przez Panią Joannę Rosak-Szyrocką, która od lat systematycznie trenuje bieganie i postanowiła na własnej skórze sprawdzić jakie efekty może przynieść ta forma treningu. W dodatku jest to osoba, która na co dzień uprawia bardzo dużo sportu, jednocześnie ma duże doświadczenie w różnych formach aktywności fizycznej.

Poniżej przedstawiamy artykuł opublikowany w serwisie https://brooks-running.pl/ Miłej lektury!

trening EMS AlfaEstetica

 

 

Comments are closed.